Авиокомпании



AIR FRANCE,ALITALIA,AUSTRIAN,AIRKENYA EXPRESS
AIR MALTA,AIR ITALY,AEROFLOT,AEROSVIT AIRLINES
BRITISH AIRWAYS,BULGARIA AIR,HAHN AIR,HEMUS AIR,CHINA SOUTHERN AIRLINES,CZECH AIRLINES CSA
QATAR AIRWAYS,ROYAL JORDANIAN,ROSSIYA-RUSSIAN AIRLINES,UTAIR AVIATION JSC,AEGEAN AIRLINES,GULF AIR,EL AL ISRAEL AIRLINES
VIAGGIO AIR,BRUSSELS AIRLINES,CYPRUS AIRWAYS
SINGAPORE AIRLINES,SIBERIA AIRLINES,SRILANKAN AIRLINES,EMIRATES,ETHIOPIAN AIRLINES
KENYA AIRWAYS,KLM ROYAL DUTCH AIRLINES
LUFTHANSA,LOT POLISH AIRLINES,MALEV HUNGARIAN AIRLINES,IBERIA,OLYMPIC AIRLINES
TAROM,TURKISH AIRLINES,UNITED AIRLINES
KD AVIA,MALAYSIA AIRLINES

сряда, 28 април 2010 г.

British Airways и Virgin с договорка за цените

http://www.expedia.bg
Детайли за предполагаемо уговаряне на тарифите между British Airways и Virgin Atlantic са изложени вчера в съда по делото срещу четирима ръководители на Бритиш.

Прокуратурата припомни за покачването на горивните такси на British и Virgin Atlantic на трансатлантическите полети през 2004 г. и 2005 г., като твърдят, че те са "плод на дългогодишен договор между авиокомпаниите".

Картела започва през август 2004 г., когато въздушните превозвачи се борят с нарастващите цени на петрола, когато тогавашния шеф на комуникациите на BA Иън Бърнс се е обадил на тогавашният корпоративен директор на Virgin Atlantic Пол Мур и му казал: "Все едно че не сме говорили”
Latham заявява че Бърнс казал на Мур че British са готови да обявят увеличаване на горивните такси, като резултат, всички пътници на дългите полети на British и Virgin са платили повече, отколкото би трябвало".
Бърнс е изправен пред съда заедно с бившия търговски директор на British Мартин Джордж, бивш ръководител по продажбите за Обединеното кралство и Ирландия , Алън Бърнет и настоящият директор по маркетинг и продажби Андрю Кроули.

Всички те не се признават за виновни по обвиненията, повдигнати от Службата за лоялна търговия
Очаква се процеса да продължи месеци.